Een mooi eind aan een mooie reis

12 oktober 2014 - San Diego, California, Verenigde Staten

We saved the best for last. Het is vandaag de laatste dag van de vakantie. Op het programma vandaag de San Diego zoo. Maar eerst ontbijten we in de stad bij Ihop. Dan gaan we naar de dierentuin, eenmaal binnen meteen de plattegrond bemachtigt en gezocht waar we de koala's konden vinden. Gelukkig niet ver bij de ingang vandaag. En dan kan ik nog maar 1 ding doen: GENIETEN!!!! er zijn best veel koala's en dus valt er genoeg te genieten. Ook hebben ze net hun eten gekregen dus dat betekend dat ze iets actiever zijn. We besluiten de rest van de dierentuin te bekijken en later nog eens terug te komen bij de koala's. De rest van de dierentuin valt best een beetje tegen. Veel dieren zijn niet zichtbaar en als ze wel zichtbaar zijn liggen ze vaak met hun rug naar de bezoekers toe. Dat is jammer want hierdoor valt er niet veel te beleven. En de drukte in de dierentuin zorgt ook niet echt voor een gezellige sfeer. Kinderen die ons wegduwen om ergens naar te kijken, mensen die geen gelegenheid geven om ergens een kijkje te nemen, nee...echt leuk is deze dierentuin niet. Dus we houden het al snel voor gezien en gaan op tijd terug naar ons hotel. We zijn het een beetje zat, onze voeten zijn moe en we hebben weinig energie over. Dus vanmiddag duiken we ff lekker het zwembad in en daarna wacht er een heerlijke full body massage op ons zodat we deze vakantie heel relaxed kunnen afsluiten. Als we heerlijk tot rust zijn gekomen gaan we een lekker hapje eten in het hotel. Dan de laatste spullen inpakken en vroeg naar bed want de wekker gaat vroeg morgen.

1. Joke Kok:
    13 oktober 2014
    Mooie laatste herinnering: Koala's!
    Aan al het mooie komt een helaas weer een eind.
    Maar naar wat ik gelezen heb, was het een fantastische vakantie.

Goede reis naar huis! xxx
  2. Saskia:
    13 oktober 2014
    Ik sluit mij bij je (schoon-)moeder aan!!
    ik heb genoten van jullie verhalen en ben zeer benieuwd naar alle foto's! Relax ze nog even en een goede reis terug! Gr. Xxx