Dagje fun voor Gabrielle

29 september 2014 - Everett, Washington, Verenigde Staten

Vandaag reden we naar Everett om iets leuks te doen. Voornamelijk iets wat Gabrielle heel, heel, heel leuk zou vinden. Ik had namelijk tickets geregeld voor een tour door de Boeing fabriek. Toen we aankwamen keek ze haar ogen al uit, zoals je in bijgevoegd filmpje kunt zien. Eenmaal binnen in het gebouw kregen we te horen dat we alle electronische apparaten in een kluisje moesten achterlaten. Dus dat vonden we iets minder. Geen foto's voor herinneringen. Maar dat was gauw vergeten toen we met de tour begonnen. Van heel dichtbij de nieuwe 747-800, de 777 en de 787 gezien terwijl ze gebouwd worden. Zelfs ik vond het waanzinnig om dat allemaal te zien.
Na deze tour besloten we naar een outlet store te rijden om rond te gaan rond neuzen. Ik wilde namelijk nog kijken voor een paar nikes. Zie foto voor resultaat.
Na dit avontuur zijn we naar walmart gegaan voor wat boodschapjes. Eten voor die avond en ontbijt plus eten en drinken voor onderweg. Maar daar vonden we ook nog wat leuke shirts waar Gabrielle helemaal happy van werd.
Eenmaal weer op onze motelkamer even wat gegeten en de route voor de volgende dag uitgestippeld. Next stop....Bend, Oregon.

1. Joke Kok:
    30 september 2014
    Wat een blije gezichten! Ga zo door! xxx