Ready to go

21 september 2014 - Zwanenburg, Nederland

Dit weekend staat volledig in het teken van onze vakantie. Zo hebben we gisteren onze koffers gepakt en vandaag zorgen we ervoor dat de laatste puntjes op de i worden gezet. We checken alles driedubbel om er zeker van te zijn dat we niks vergeten.

Helaas kregen we vanmorgen vroeg te horen dat de vlucht van Parijs naar San Francisco is geannuleerd vanwege staking van het Air France personeel. Hierdoor gaat onze droomvlucht met de airbus A380 niet door. Wat een tegenvaller maar het belangrijkste nu is ervoor zorgen dat we op een andere manier in San Francisco komen. En dat is gelukt met behulp van een telefoontje naar de KLM. Morgenochtend vertrekken we om 10:10 uur met een airbus A330 van Delta Airlines naar Portland. Een vlucht van ruim 10 uur. In Portland stappen we over op een Boeing 737-700 van Alaska Airlines die ons in 1,5 uur naar San Francisco brengt. We zullen daar ruim 2 uur later aankomen dan in eerste instantie gepland was. Jammer maar het is niet anders, we zijn allang blij dat we überhaupt aankomen in San Francisco.

Vanavond genieten we van een heerlijke hollandse maaltijd in huize Kok. Gekookte aardappelen, andijvie en een overheerlijke gehaktbal. In de avond worden we naar ons hotel gebracht in Zwanenburg. Hier zullen we overnachten zodat we morgen uitgerust aan onze reis kunnen beginnen.

Na heel lang wachten is nu eindelijk het moment aangebroken dat onze reis is begonnen.
Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Joke Kok:
    21 september 2014
    Geniet van de reis en aankomen zullen jullie zeker! Geniet van de vakantie, jullie hebben er lang genoeg naar uitgekeken!
  2. Anneke:
    22 september 2014
    Goede vlucht en fijne vakantie gewenst!!!!