Fun at Pismo Beach

7 oktober 2014 - Pismo Beach, California, Verenigde Staten

We verblijven 2 nachten in Pismo beach dus nemen we vandaag de tijd om wat leuks te gaan doen. In de ochtend gaan we over het strand en door de duinen rijden met een quad. Das echt superleuk. Heuveltje op en af, lekker scheuren door de duinen en natuurlijk genieten van de omgeving want ook hier is het allemaal weer best mooi. Helaas eindigd het ritje voor mij niet helemaal goed want wanneer ik een heuvel op wil rijden kukel ik achterover en kom hierbij hard op mijn stuitje terecht. En dat doet best zeer. Lopen, zitten, liggen...het maakt allemaal niet uit. Dus pijnstillers gehaald en nu maar hopen dat de pijn wat draaglijker wordt. Maar het was wel leuk!!

Vanmiddag weer een rondje Walmart gedaan, dat blijft leuk. Ik raak er maar niet uitgekeken. Eten doen we deze middag bij Taco Bell want een kaas in zijn jassie gaat er altijd wel in.

De rest van de middag besluiten we rustig aan te doen. We nemen even rust op onze kamer en bekijken en bespreken de route van morgen.
Na een middagje rust moeten we weer besluiten waar we gaan eten en na weer een "lange vergadering", besluiten we weer naar een panda te gaan.

Na weer een overheerlijke maaltijd gaan we ons weer voorbereiden voor het vertrek van morgen richting Los Angeles.
Bye Bye.

1. Joke Kok:
    8 oktober 2014
    Pechvogel, maar weer een leuke ervaring om met een quad te rijden!
    Hier is het mooie weer voorbij en is het een stuk kouder geworden.
    Geniet dus nog maar even van de warmte. xxx